Hup Holland hup - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Romy Noordman - WaarBenJij.nu Hup Holland hup - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Romy Noordman - WaarBenJij.nu

Hup Holland hup

Blijf op de hoogte en volg Romy

06 Juli 2014 | Kenia, Nyeri

Gister avond voetbal gekeken in hotel the white rhino, heerlijk een beetje luxe en patatjes!!!! De sfeer was geweldig allemaal dansende mensen en enthousiaste voetbalfans. Ook nog eens een super spannende wedstrijd en Nederland heeft gewonnen!!! We waren pas om half 3 weer terug en de kinderen werden om 6 uur weer gewekt dus het was een kort nachtje, na het ontbijt gingen we naar de kerk. Zitten we allemaal heel aandachtig te luisteren naar een verhaal blijkt het dat we in de verkeerde kerk zitten... Dus op naar de andere kerk waar we ontvangen werden met veel muziek, na een lange dienst van ongeveer 3 uur gingen we terug naar de school, hier hadden we lekker alle rust want de kinderen moeten blijkbaar op zondag van 2 tot 4 naar school. Nu even lekker bijslapen. Morgen weer aan het werk.

  • 06 Juli 2014 - 21:44

    Esther Noordman:

    Ha ha, hebben jullie weer, verkeerde kerk.
    Hoop dat je een beetje bijgekomen bent vandaag.
    Succes weer morgen!!!
    XXX mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nyeri

Romy

Hallo allemaal, Ik ben Romy Noordman. 29 Juni 2014 vertrek ik met een super leuke groep,3 weken naar Kenia om daar ontwikkelingswerk te verrichten. Op deze blog ga ik mijn ervaringen van deze reis proberen bij te houden. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen.

Actief sinds 13 Juni 2014
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 4650

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 21 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: