Dag 11 in kenia!! - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Romy Noordman - WaarBenJij.nu Dag 11 in kenia!! - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Romy Noordman - WaarBenJij.nu

Dag 11 in kenia!!

Blijf op de hoogte en volg Romy

10 Juli 2014 | Kenia, Nyeri


Maandag hard gewerkt op de school! Erg leuk om te zien dat we al heel erg opschieten!
Ik mocht ook nog even een wiskunde lesje geven aan gehandicapte kinderen omdat hun leraar ziek was, ze rekenen dingen heel anders uit dan dat wij het doen. Bijvoorbeeld 11x3 : dan tekenen ze 3 keer 11 streepjes en tellen het op. Dinsdag in het weeshuis gewerkt , erg geërgerd aan de instelling van de werknemers hier.. Maarja denken aan ons doel en door gaan!! We zijn nu bezig om alle muren te verven, begint er al steeds mooier uit te zien. Helaas kunnen we het eindresultaat zelf niet meer zien, de 2e groep van OPIN gaat het afmaken. Gister weer verder gegaan met het weeshuis en 's middags vlechtjes laten zetten, nu zien we er ook helemaal op zn Afrikaans uit, super gaaf. Ook nog even voetbal gekekeMaandag hard gewerkt op de school! Erg leuk om te zien dat we al heel erg opschieten!
Ik mocht ook nog even een wiskunde lesje geven aan gehandicapte kinderen omdat hun leraar ziek was, ze rekenen dingen heel anders uit dan dat wij het doen. Bijvoorbeeld 11x3 : dan tekenen ze 3 keer 11 streepjes en tellen het op. Dinsdag in het weeshuis gewerkt , erg geërgerd aan de instelling van de werknemers hier.. Maarja denken aan ons doel en door gaan!! We zijn nu bezig om alle muren te verven, begint er al steeds mooier uit te zien. Helaas kunnen we het eindresultaat zelf niet meer zien, de 2e groep van OPIN gaat het afmaken. Gister weer verder gegaan met het weeshuis en 's middags vlechtjes laten zetten, nu zien we er ook helemaal op zn Afrikaans uit, super gaaf. Ook nog even voetbal gekeken, helaas liggen we eruit :(
Vandaag heel hard gewerkt aan bij de school, de helft van de vloer ligt erin!! Morgen gaan we naar het gastgezin, ben heel benieuwd.
Het is echt super hier, en gelukkig gaat het met mij ook top!

  • 11 Juli 2014 - 11:56

    Lisa En Imelda:

    Hey romy,

    we hebben linda net ook al een berichtje gedaan ,
    en jouw ook gevonden , wat zijn jullie druk bezig , echt super leuk wat jullie doen , en natuurlijk heel dankbaar werk .

    maar ik lees dat jullie de voetbal wel volgen, wel jammer he naar woensdagavond.....

    geniet van alles wat je nog voor hun kunt doen , en de groeten vanuit een heel zonnig nederland.


    groeten lisa , jan en imelda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nyeri

Romy

Hallo allemaal, Ik ben Romy Noordman. 29 Juni 2014 vertrek ik met een super leuke groep,3 weken naar Kenia om daar ontwikkelingswerk te verrichten. Op deze blog ga ik mijn ervaringen van deze reis proberen bij te houden. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen.

Actief sinds 13 Juni 2014
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 4646

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 21 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: