In nyeri!! - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Romy Noordman - WaarBenJij.nu In nyeri!! - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Romy Noordman - WaarBenJij.nu

In nyeri!!

Blijf op de hoogte en volg Romy

01 Juli 2014 | Kenia, Nyeri

Jahoor daar zijn we dan!
Na 11 uur in het vliegtuig en 3 uur in een matatu (een klein busje). Het verkeer is hier anders dan in nederland, ze rijden aan de linker kant van de weg en doen niet aan verkeersregels volgensmij, dus een slikken maar we hebben het overleeft.

Vannacht de eerste nacht doorgebracht in nyeri, niet heel lekker geslapen. Moet erg wennen aan hoe alles hier gaat.
De mensen zijn hier super aardig, als je wat nodig hebt staan ze meteen voor je klaar.

Zit nu even in het internet cafe, even contact maken met nederland. Vanmiddag gaan we even het dorpje in, en morten gaan we hard aan het werk.
Ook komen vanaf vanmiddag de kinderen bij ons op de slaapzaal slapen.

Moet erg wennen aan het eten hier, je krijgt super veel. Ook de wc is even apart het is namelijk een gat in de grond, en je hebt geen slot op de deur.

Ik vind het wel echt gaaf om hier te zijn. Zoveen indrukken opdoen.

Ik hoop dat ik binnenkort weer even een verhaaltje kan plaatsen!

Groetjes vanuit nyeri

  • 01 Juli 2014 - 22:09

    Esther Noordman:

    Hey Topper, leuk om je blog te lezen.
    Hoop dat je vannacht wel lekker slaapt.
    Wat fijn dat de mensen zo aardig voor jullie zijn.
    Dikke kus

  • 04 Juli 2014 - 08:39

    Riëlle Fakkert:

    hoi Romy en alle anderen,
    wat zijn jullie fantastisch goed bezig.
    Ik kan me voorstellen dat het best veel indruk maakt om te zien hoe de mensen daar leven en wat jij al aangeeft wat hebben wij het goed in Nederland.
    De mensen zijn natuurlijk super blij met jullie en dan loopt er ook nog zo'n mooie roodharige troela uit Dalfsen tussen, haha.
    Geniet en tot het vlg. verslag,

    liefs Riëlle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nyeri

Romy

Hallo allemaal, Ik ben Romy Noordman. 29 Juni 2014 vertrek ik met een super leuke groep,3 weken naar Kenia om daar ontwikkelingswerk te verrichten. Op deze blog ga ik mijn ervaringen van deze reis proberen bij te houden. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen.

Actief sinds 13 Juni 2014
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 4643

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 21 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: