De laatste lootjes - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Romy Noordman - WaarBenJij.nu De laatste lootjes - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Romy Noordman - WaarBenJij.nu

De laatste lootjes

Blijf op de hoogte en volg Romy

26 Juni 2014 | Nederland, Dalfsen

Het komt nu wel echt dichtbij, zondag vertrekken we naar Kenia!


Vandaag zijn Merel, Linda en ik bezig geweest met het voorbereiden van een les die we aan de kinderen daar mogen geven.
Het is de bedoeling dat we ze wat bijleren over Nederland.
Het was best even lastig om wat leuks te verzinnen, maar uiteindelijk zijn we op superleuke ideeën gekomen.

Ik ben ook al bezig met mijn koffer inpakken, al wordt dat nog veel passen en meten.

Zondag vliegen we vanaf Schiphol naar Istanbul en vanuit Istanbul vliegen we naar Nairobi in Kenia. Ik kan niet wachten tot het zover is!


  • 26 Juni 2014 - 21:58

    Henny:

    Hoi Romy.
    Lekker spannend,we gaan je volgen.
    Liefs.

  • 26 Juni 2014 - 22:52

    Ilonka:

    Geniet van deze bijzondere reis. Groet van de buurtjes.

  • 28 Juni 2014 - 10:51

    Lieke:

    Super Spannend room, ik ga je blog zeker lezen ! Kus

  • 28 Juni 2014 - 19:36

    Maaike:

    Have fun room♥
    X

  • 28 Juni 2014 - 22:18

    Erik En Roelina:

    Lieve meiden,
    we wensen jullie een hele goede reis. Geniet van jullie project en we zullen jullie zeker volgen.

    Liefs
    Erik, roelina
    Jeremy en yvet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dalfsen

Romy

Hallo allemaal, Ik ben Romy Noordman. 29 Juni 2014 vertrek ik met een super leuke groep,3 weken naar Kenia om daar ontwikkelingswerk te verrichten. Op deze blog ga ik mijn ervaringen van deze reis proberen bij te houden. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen.

Actief sinds 13 Juni 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 4638

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 21 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: