Nog 16 dagen op de teller - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Romy Noordman - WaarBenJij.nu Nog 16 dagen op de teller - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Romy Noordman - WaarBenJij.nu

Nog 16 dagen op de teller

Door: Romy Noordman

Blijf op de hoogte en volg Romy

13 Juni 2014 | Nederland, Dalfsen

Het is bijna zover, onze reis naar Kenia!
Met nog maar 16 dagen op de teller komt het nu wel heel dichtbij.

29 Juni vertrek ik met een super leuke groep naar Kenia om daar ontwikkelingswerk te verrichten.
We verblijven in het plaatsje Nyeri, om daar onze hulp te bieden.
We zullen onder andere: een weeshuis gaan opknappen en voorlichting gaan geven.

Voordat we deze reis kunnen maken, moesten we per persoon €750 ophalen.
Dit geld gaat rechtstreeks naar Kenia, en wordt gebruikt voor projecten daar.

Door middel van eigen actie's moest je die €750 bij elkaar krijgen.
Ik heb samen met Merel van Veen en Linda Kroes (2 meiden die ook meegaan) op de jaarlijkse kerstmarkt in Dalfsen gestaan, daar hebben wij onze eigen gemaakte kerstdecoraties verkocht. Hier hebben wij een groot bedrag mee opgehaald!

Maar we waren er nog niet, om het laatste deel bij elkaar de krijgen hebben we een stampotbuffet georganiseerd.
We mochten het houden op een super mooie locatie, en hadden onze vrienden en familie uitgenodigd.
We hebben er een leuke en gezellige avond van gemaakt!
Na deze actie's had ik genoeg geld bij elkaar.

Om de groep wat beter te leren kennen hebben we veel leuke activiteiten gedaan, we hebben bijvoorbeeld een trainingsweekend gehad in Friesland. Ondanks dat we elkaar nog niet goed kende was er gelijk een leuke sfeer.

Ik heb super veel zin in de reis, en hoop dat het een ervaring word om nooit te vergeten!


  • 13 Juni 2014 - 21:48

    Henny Lammerink:

    Ga je volgen Romy en genieten van je mooie verhalen.
    Liefs Henny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dalfsen

Romy

Hallo allemaal, Ik ben Romy Noordman. 29 Juni 2014 vertrek ik met een super leuke groep,3 weken naar Kenia om daar ontwikkelingswerk te verrichten. Op deze blog ga ik mijn ervaringen van deze reis proberen bij te houden. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen.

Actief sinds 13 Juni 2014
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 4639

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 21 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: